Jak długi termin przydatności do spożycia mają cukierki reklamowe? Czy jest możliwość zamówienia ich w wielu smakach? Czy cukierki i czekoladki reklamowe szkodzą zdrowiu, oraz jak często należy obdarowywać swoich klientów takimi łakociami. Na takie i wiele innych pytań przychodzi naszym pracownikom odpowiadać każdego dnia. Aby usystematyzować wszelkie wątpliwości, jakie mogą mieć klienci zamawiający słodycze reklamowe, chcielibyśmy przedstawić wam dokładniejsze odpowiedzi na te pytania, które pozwolą rozwiać wszelkie wątpliwości. Przede wszystkim – słodycze i cukierki reklamowe mają bardzo długi okres przydatności do spożycia, nie różniący się mocno od tego, co znajdujemy na sklepowych półkach. Po drugie – jeżeli zadbamy o bezpieczne przechowywanie takich słodyczy, to nie stracą one ani trochę ze swojego pierwotnego smaku, nawet po bardzo długim przechowywaniu. To, czy cukierki lub czekoladki reklamowe będą mogły być wyprodukowane w różnych smakach, zależeć będzie tak naprawdę od możliwości technologicznych danej fabryki. Jeżeli na przykład posiada ona technologię do szybkiego przezbrajania linii produkcyjnych, to nic nie stoi na przeszkodzie, by w ramach jednego zamówienia wykonać cukierki reklamowe w różnych smakach. Dotyczy to także nadziewanych czekoladek, które również wybornie nadają się do celów reklamowych.
Pozostaje jeszcze odpowiedź na ostatnie pytanie. Jak często należy obdarowywać swoich klientów takimi słodyczami. Czy jest na to jakaś reguła, czy wystarczy to robić tak, aby zachować umiar? Każda firma posiada własną politykę wykorzystywania cukierków i czekoladek. Niektóre decydują się na ich rozdawanie tylko przy okazji większych uroczystości i imprez, zaś niektóre kupują tylko po to, aby częstować nimi klientów, odwiedzających ich w biurach. Każda z tych metod jest dobra i wymaga jednorazowego zamówienia innej ilości słodyczy. Oczywiście w myśl zasady, że im więcej kupujemy tym niższą cenę otrzymujemy, zawsze bardziej opłacalne jest zamówienie czekoladek reklamowych w większych ilościach.