Szukając odpowiedniego narzędzia do przeprowadzania akcji promocyjnej naszej marki musimy określić trzy podstawowe czynniki. Przede wszystkim dana forma reklamy ma przyciągać uwagę klienta, poza tym ma kojarzyć się z naszą marką. Dobrze, jeżeli takie narzędzie jest dodatkowo łatwe w dystrybucji i może być dopasowane do naszego indywidualnego projektu. Wszystkie te cechy posiadają balony z nadrukiem, które jednak nie są na tyle często stosowane przez firmy chcące uczynić swoją markę sławną i rozpoznawalną. Może warto więc wykorzystać małą popularność balonów i przekuć ją w swój własny sukces?
Balony na których pojawia się logo naszej firmy to pomysł wcale nie nowy na polskim rynku. Obecnie taka usługa oferowana jest przez duże i małe firmy, dlatego z wyborem odpowiednich fachowców nie powinniśmy mieć większego problemu. Warunki współpracy z podmiotem specjalizującym się w produkcji balonów z nadrukiem jest dostarczenie projektu przykładowego balona lub zdecydowanie się na doradztwo specjalistów danej firmy w tym zakresie. Czynniki, jakie warto dookreślić to przede wszystkim rozmiar i forma balonów. Tutaj do wyboru mamy wiele opcji, a do najpopularniejszych należą balony pompowane helem, umieszczane na patyku lub przygotowane w kształcie dużych postaci, napisów i wielu innych. Te ostatnie są szczególnie dobrym pomysłem, gdyż występują zazwyczaj w formie na tyle dużej, że na ich powierzchni możemy umieścić dodatkowe informacje odnośnie promowanej nimi marki.
Dzisiejsza technika pozwala na ładne i estetyczne umieszczenia grafiki na balonach, dzięki czemu stanowią one idealną oprawę wizualną, która skusi klienta na przykład do odwiedzenia naszego stoiska. Takie balony z nadrukiem umieszczone na patyczkach łatwo jest wykorzystać jako ozdobę, a następnie zająć się wręczaniem ich potencjalnym konsumentom. Z takich balonów frajdę czerpią głównie dzieci, a jak wiadomo radość dziecka jest tym, co szczególnie liczy się dla rodzica. Dlatego rozdając takie balony najmłodszym zyskamy podwójnie.