Możemy spotkać się z naprawdę wieloma sposobami promocji. Wśród nich jedne należą do mniej, inne do bardziej udanych, co w wielu przypadkach zależy od trafnego doboru środka reklamy do grupy odbiorców do jakich jest ona kierowana. Nie ma bardziej uniwersalnego sposobu na reklamowanie swojej marki niż wybór narzędzia jakim są słodycze reklamowe. Wśród nich znajdziemy rozmaite gatunki cukierków, bombonierki, czekoladki, a nawet pralinki, czyli słodycze z wyższej półki. Takie przysmaki posiadają wiele zalet jak na przykład uniwersalność, możliwość łatwego dostosowania oraz fakt, że zazwyczaj smakują wszystkim, niezależnie od wieku czy płci.

Przyjrzyjmy się pierwszej z wyżej wymienionych cech, czyli uniwersalności. Słodkie przysmaki stosowane w celach promocyjnych możemy stosować praktycznie wszędzie. Czy to będzie impreza tematyczna, targi handlowe czy zwykła akcja promocyjna – wszędzie takie środki promocji będą jak najbardziej na miejscu. W tej kwestii dobrym przykładem są pikniki rodzinne, na których często spotkać możemy hostessy rozdające takie przysmaki lub akcje reklamowe organizowane na terenie supermarketów.

Cukierki reklamowe są łatwo przystosowalne do oczekiwań osoby zajmującej się projektowaniem danej akcji reklamowej. Ich opakowanie można swobodnie dopasować do wizji producenta, umieszczając na nim logo, ładne zaprojektowaną grafikę czy podstawowe informacje odnośnie naszej firmy. Możemy dowolnie wybrać smak słodyczy oraz ich rodzaj. W zależności od zakresu naszej kampanii oraz grupy klientów, jaką chcemy do nas przekonać, mogą to być zwykłe owocowe cukierki aż po bardziej ekstrawaganckie bombonierki złożone z wysokiej jakości cukierków czekoladowych.

Cukierki to produkt, za którym przepadają wszyscy, nie dziwi więc dlaczego wykorzystanie ich w roli takiej jak właśnie słodycze reklamowe przynosi tak dobre skutki. Czy to dzieciak, osoba dorosła czy starszy pan lub pani – każdy z nich doceni wysiłek naszej firmy w zaspokojeniu ich gustów.