Według firm zajmujących się produkcją narzędzi do promocji różnorodnych marek, jeden z najczęstszych wyborów w zakresie słodyczy to krówki reklamowe. Uwielbiają je przede wszystkim konsumenci, z czego chętnie korzystają firmy chcące przeprowadzić udaną akcję promocyjną. Krówki stosowane w celach reklamowych posiadają kilka niezbitych atutów, które decydują o tak częstym korzystaniu właśnie z tego gatunku cukierków.

Przede wszystkim, krówki są doceniane przez zdecydowaną większość naszego społeczeństwa. Równie co krówki kochamy chyba jedynie galaretki w czekoladzie czy znaną powszechnie lekką piankę również oblaną czekoladą. Jak się okazuje, mamy sporo racji w faworyzowaniu właśnie krówek, gdyż są to bardzo polskie cukierki, wymyślone właśnie przez naszego rodaka. Dzisiaj spotykamy je w różnorodnych wersjach, smakach i z wieloma odmiennymi dodatkami. Daje to producentom wiele możliwości w zakresie przygotowania narzędzi reklamowych o różnych smakach, co na pewno przypadłoby do gustu klientom, zwłaszcza tym o oryginalnym guście. W ten sposób możemy wybierać wśród krówek czekoladowych, śmietankowych, o smaku toffi, a nawet z dodatkiem sezamu, orzechów czy suszonych owoców. Takie krówki reklamowe z wyższej półki będą świadczyły o naszej trosce o potencjalnych konsumentów i na pewno poprawią odbiór naszej marki w ich oczach.

Wszystkie cukierki reklamowe posiadają dodatkowo tę zaletę, że można je naprawdę w dowolny sposób dostosowywać do założeń naszej kampanii reklamowej. Możemy swobodnie wybierać i zmieniać takie parametry jak rozmiar cukierków czy wygląd opakowania. Wystarczy dostarczyć danej firmie projekt wyglądu takich cukierków, jakie będą idealnie pasować do naszych założeń reklamowych i możemy ruszać z akcją promocyjną. Ponadto, krówki rozdawane mogą by praktycznie wszędzie. Czy to imprezy promocyjne, targi czy zwykły event o charakterze handlowym – każda z tych okazji będzie dobra, abyśmy wyszli do konsumenta z ofertą naszej firmy. W ten sposób zadbamy o dobrą cenę naszej marki w oczach wielu potencjalnych konsumentów.