Kto jest największym odbiorcą słodyczy reklamowych, produkowanych przez bardzo dużą liczbę fabryk cukierniczych w naszym kraju? Klientów tych można podzielić na kilka grup. Jedną z nich są agencje reklamowe, zamawiające słodycze reklamowe dla swoich klientów. Cukierki, batoniki i lizaki – te i inne produkty będziemy mogli znaleźć wśród wszystkich produktów, jakie producenci słodyczy mają nam do zaoferowania. Cukierki reklamowe, które darzone są największą sympatią przez wszystkich ludzi to z pewnością krówki. Mleczne, słodkie i ciągnące – sprawią że każdy z nas będzie chciał jak najdłużej się nimi delektować. Co warto wiedzieć o cukierkach reklamowych, jeżeli decydujemy się z nich skorzystać? Poznajmy zawsze cenę cukierków. Kto pyta, nie błądzi głosi stare powiedzenie. Tak samo jest wtedy, kiedy składamy zamówienie na cukierki reklamowe. Przez to że występować mogą one w bardzo dużej ilości odmian, również cenniki słodyczy reklamowych mogą być rozbudowane. Odnalezienie się w nich może być nie lada wyzwaniem, z którym nie każdy będzie potrafił sobie poradzić.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące cen cukierków reklamowych, zawsze powinieneś zapytać o to swojego dostawcę. Może bowiem być tak, że duże widełki cenowe wynikają z opcji dodatkowych, które może producent zapewnić. Może to przykładowo obejmować większą liczbę kolorów w nadruku, a także smaki, które nie są standardowymi i wymagają zastosowania droższych i trudniejszych w pozyskaniu składników. Ile kosztować będą cukierki reklamowe, jeżeli postanowisz je zamówić do swojej firmy? Każdy producent posiada swoje własne minimum, od którego realizuje zamówienia. W niektórych firmach to minimum jest określone w kilogramach, w innych w ilości określonej w sztukach. W każdym z tych przypadków mamy możliwość negocjowania cen, szczególnie kiedy składamy większe i jednorazowe zamówienia. Wtedy też producenci chętniej proponują nam indywidualne warunki współpracy, mogące obejmować wiele korzystnych zniżek oraz rabatów.